Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Van bőr a pofájukon! Új Volkswagen szoftver részleg alakul

Posted on 2019-06-232019-06-23 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Volkswagen AG több, mint 5000 digitális szakértőt kíván összefogni az új “Car.Software” egységben, mely a Csoportban az autós szoftverek fejlesztésért lesz felelős. A vállalat sokkal több szoftver fejlesztését tervezi az autóban és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokban, és a szoftver fejlesztés házon belüli részének növelését a jelenlegi 10%-ról legalább 60% -ra kívánja növelni 2025-re. A jövőben egy egységes szoftver platform jön létre, amely minden alapvető funkcióval rendelkezik, és rendelkezésre áll a Csoport összes járműve számára. Ez a “vw.os” jármű operációs rendszerből, és a Volkswagen Automotive Cloudból áll majd. 2025-ig a Csoport minden új modellje ezen a szoftver platformon fog futni. Az első, ezen a szoftver platformon alapuló jármű az ID.3 lesz, amely az idei IAA Nemzetközi Autószalonon mutatkozik be, és jelenleg több mint 20.000 potenciális ügyfél regisztrált erre a modellre.

“A platform technológia szakértői vagyunk a hardverek tekintetében, és most áthelyezzük ezt a szakértelmet a szoftver fejlesztésbe” – mondja Christian Senger, a Volkswagen márka igazgató tanácsának digitális szolgáltatásokért felelős tagja. “A Csoport minden márkája számára egy egységes alapfunkciókkal rendelkező szoftvert fejlesztünk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy drasztikusan csökkentsük a bonyolult rendszereket. Középtávon a Csoport méreteiből fogunk profitálni, ami különleges jelentőséggel bír a szoftverek területén, és hatalmas költségelőnyökhöz vezet” tette hozzá Christian Senger.

Jelenleg a Volkswagen járműveiben mintegy 70 különböző beszállító 200 vezérlőegységét kell integrálni. Emellett a csoporton belül különböző funkciókkal rendelkeznek bizonyos rendszerek, ilyenek például az információs és navigációs szolgáltatások. Egy egységes operációs rendszer, amely ugyanazokkal az alapvető funkciókkal rendelkezik minden márkához, a Volkswagen Automotive Cloud használatával kiegészülve, a Csoport minden modelljénél jelentősen egyszerűsíti majd a helyzetet.

Ugyanez vonatkozik a márkák “digitális ökoszisztémáira”, melyeket az egyes szolgáltatásokhoz használnak majd. Minden márkának szüksége van bizonyos alapvető szolgáltatásokra, mint például egy egyszerű keresési funkció az elektromos töltőállomások esetében. A Volkswagen személygépkocsiknál ennek a szolgáltatásnak a neve “We Charge”, és ezen keresztül például a “közeli állomások keresése” vagy “a különböző fizetési módok” alapfunkciók minden márkához szabványosíthatók.

A Volkswagen szabványos szoftver platformjával jelentős méretgazdaságosságot kíván elérni. A jövőben a járműpark évente több mint 10 millió teljesen összekapcsolt új járműből áll majd, ami jelentősen csökkenti a szoftver egyes járművekbe történő integrálásának költségeit. Ugyanakkor a növekvő számú járművel rendelkező digitális ökoszisztémák egyre vonzóbbá válnak az új partnerek és az új ügyfelek számára is.

A szoftver kompetencia erősítése, és igazodás a modern digitális fejlesztéshez

2025-ig a Volkswagen több mint 5000 szakértőt kíván csoportosítani egy “Car.Software” programban olyan szakterületeken, mint a szoftver fejlesztés, az elektromos és elektronikai fejlesztés, a konnektivitás, az automatizált vezetés, a felhasználói élmény (UX), a felhő architektúra és az e-kereskedelem. Öt kulcsfontosságú területen dolgoznak majd, és fejlesztik a márkákon átnyúló csomagokat.

A cél, hogy ez a részleg az innovatív szoftver fejlesztés követelményei felé mutató tevékenységet folytasson. Ezért a célért a Volkswagen rugalmas munkamodellek, legújabb együttműködési technológiák és hatékony együttműködési formák megteremtésében fog közreműködni. Ebben az évben mintegy 500 szakértő dolgozik ebben a szoftver egységben, és ez a szám már 2020-ra mintegy 2000-re emelkedik.

A Csoporton belüli márkák és cégek szakértőinek csoportosítása mellett a Volkswagen az alkalmazottak számát is növelni kívánja, különösen új szakemberek toborzásával és a stratégiai résztvevők valamint a felvásárlások koordinálásával. Célja az új szoftver egység aktív bemutatása és az informatikai és technológiai szakértők megcélzása.

“A világ legjobb digitális szakértőivel szeretnénk létrehozni a digitális autók és felhő platformok erőművét. Meggyőződésünk, hogy a Volkswagen meg tudja mutatni az ebben rejlő lehetőségeket, és így a szoftvert a vállalat fő szakmai területévé tesszük “- mondja Christian Senger.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, akkumulátor, Audi, autó, autóipar, bekeményítettek, benzin, BMW, Bosch, botrány, Brüsszel, car, Car.Software, csaló, Daimler, dízel, dízelautó-használati korlátozás, dízelbotrány, dízeltechnológia, dízeltilalom, dízelválság, Euro 4, Euro 5, Euro4, Euro5, Euro6, felmérés, jármű, jogszabály, károsanyag-kibocsátás, kartell, kartellgyanú, kocsi, környezetszennyező, környezetvédelem, légszennyezettség, manipulálás, Mercedes, MINI, mutyi, nitrogénoxid-kibocsátás, Porsche, rendelet, szabályozás, szabálytalanságok, szigor, szoftver, Technológia, tiltás, válság, vizsgálat, volkswagen, Volkswagen CODE Lab, VW

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Elképesztő, egyesek mibe burkolnak Toyota Corollákat
Next Post: Van képünk hozzá (19.06.23.) – Ford Mustang Shelby GT500

kapcsolódó

  • Az 50-es évek legendás koncepcióját álmodták újra a Genfi Autószalonra (Fotókkal, videóval) Nyúz
  • Sainz volt a leggyorsabb a második szabadedzésen Nyúz
  • Bemutatták az Alpha Tauri 2021-es versenyautóját Nyúz
  • Nyugodtan kapcsolja be a fényszórókat Nyúz
  • Latifié a harmadik szabadedzés Nyúz
  • Ismét egy Schumacher tesztelt egy F1-es Ferrarit Nyúz
2019. június
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« máj   júl »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Szabálytalankodó autósokat bírságoltak civil járműből ellenőrző rendőrök Budapesten
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
Hiba történt: a hírcsatorna nem elérhető. Később próbálkozzunk újra.
  • Az internetes csalásokra is felhívja a figyelmet az országos pénzügyi teszt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.