Speedway Motors Track-T Roadster (1998)
A nemzetközi kémvilág krémje is megirigyelhetné ezt az autót, annyiféle személyiséggel rendelkezik. Forgalmi engedélyének tanúsága szerint egy 1966-os Chevrolet-ről van szó, stílusában egy Ford Type T-re próbál hajazni, műszakilag viszont minden fődarabját Toyotákból bontották. A készletben megvásárolt, üvegszálas karosszériába egy karambolos Toyota Tacoma kisteherautó épen maradt hátsó tengelyét szerelte be a gondos gazda (civilben egy Toyota márkaszerviz szerelője), aki 1998-től egészen 2002-ig dolgozott ezen a meglehetősen feltűnő, de felrendszámozható jószágon. A hátsó dobfékek a Tacomából, az első tárcsák egy Camryből származnak. Közelebbről meg nem nevezett Toyotából származik a kormányoszlop és a váltókar is. A legfontosabb persze a hajtáslánc: a hátsó tengelyt is adó Tacoma 2.7 literes motorját és négyfokozatú automata sebességváltóját építették be a nyitott motor- és utasterű, csomagtartója helyén üzemanyagot szállító (így tökéletesen zéró használati értékű) autóba. A nem egészen 900 kilós járművet alighanem módosítások nélkül is vehemensen mozgatta volna a soros négyhengeres benzinmotor, de emberünk biztosra akart menni, így kompresszort szerelt rá: a teljesítmény így a gyári 150-ről hozzávetőlegesen 200 lóerőre nőtt. A meseautóért tavaly nyáron 11 ezer dollárt (körülbelül 3,2 millió forint) kínáltak egy aukciós oldalon, ám gazdája ennyiért nem vált meg tőle – nem is tudjuk hibáztatni.