Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Alonso Le Mans után elköszön, de marad

Posted on 2019-05-182019-05-18 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Miután a Toyota az ebben az évadban Fernando Alonsoval kiegészült csapata már az idény utolsó előtti futamán megnyerte a 2018/2019-es Hosszútávú Világbajnokságot (WEC), a pilóta és a gyártü bejelentette, hogy a kétszeres Formula 1-es világbajnok versenyző új kihívásokkal néz szembe a 2019-es, 24 órás Le Mans futamot követően – ám marad a Toyota háza táján. Helyét a TOYOTA GAZOO Racing csapatában a FIA Hosszútávú Világbajnokság futamain Brendon Hartley veszi át. Hogy vajon mi lesz Alonso következő Toyotás projektje? Akad pár lehetőség.

Fernando Alonso – akire a márka tájékoztatása szerint a tavalyi Rally Világbajnokságot (WRC), az idei Dakart és Hosszútávú Világbajnokságot (WEC) is megnyerrő TOYOTA GAZOO Racing családján belül új kalandok várnak – pályafutása a WEC-ben azzal ér majd véget, hogy a világbajnoki mezőnyben élen álló csapattársaival, Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával igyekeznek megvédeni a Le Mans-ban tavaly megszerzett első helyüket. Alonso helyét a csapatban az új-zélandi Brendon Hartley veszi át, aki Formula 1-es időszaka előtt a Porschénál töltött négy idény során két WEC világbajnoki címet szerzett és 2017-ben nyert Le Mans-ban is. Hartley először a verseny előtti, júniusi 2-i tesztelésen mutatkozik be a TS050 HYBRID kormánya mögött. Brendon a TOYOTA GAZOO Racingnél, a Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López, Sébastien és Kazuki összeállítású csapathoz csatlakozik, így már velük tölti a következő WEC idényt, ami szeptember 1-jén kezdődik Silverstone-ban, és 2020 június 14-én ér véget Le Mans-ban. Azt még később jelentik be, hogy ki melyik TS050 HYBRID versenygéppel lép pályára. A TOYOTA GAZOO Racing WEC csapata köszönetet mondott Alonsonak a történelmi és felejthetetlen idényért, és sok sikert kíván neki a jövőben – a jelek szerint továbbra is a Toyota versenyistállójának kötelékében.

„Szeretettel üdvözlöm Brendont a TOYOTA GAZOO Racing csapatnál. Évek óta tiszteljük veszedelmes vetélytársként, és most lelkesen várjuk kollégaként a TOYOTA-nál. Igazi csapatjátékos, ezért arra számítok, hogy nagyon gyorsan beilleszkedik, és csapatunk értékes tagja lesz a jövőben. Ugyanakkor szomorúan búcsúzom Fernandótól, akinek szeretnék köszönetet mondani a fantasztikus idényért. Beírta nevét a TOYOTA motorsport-történelmének aranykönyvébe. Valóban figyelemre méltó a szenvedélye, a győzni akarása és elkötelezettsége álmai megvalósítása mellett. Élvezni fogjuk a közös munkát az utolsó futam során, hisz mindannyiunk közös célja ez a Le Mans-i győzelem megismétlése.” – fogalmaz Hisatake Murata, a Toyota WEC csapatának elnöke.

„Nagyon köszönöm a TOYOTA GAZOO Racingnek ezt a lehetőséget. Miután évekig voltak versenytársaim a WEC-ben, tudom, mennyire profi és motivált a csapat, ezért nagyon lelkes és boldog vagyok, hogy csatlakozhatom hozzájuk. Úgy hiszem, a Formula 1-ben eltöltött időszakot követően még jobb pilótaként térek vissza a WEC-be. Alig várom, hogy a pályán lehessek, és egy igazán jó és erős kapcsolatot építhessek fel az új csapatommal. Az is nagyon várom már, hogy beülhessek a TS050 HYBRID volánja mögé; szinte örökkévalóságnak tűnik az első tesztelésig hátralevő idő.” – köszön be Brendon Hartley.

 „Nagy öröm volt a TOYOTA GAZOO Racing csapat tagjának lenni a WEC-ben, de most véget ér életemnek ez a fejezete. A tavalyi Le Mans-győzelem pályafutásom egyik csúcspontja volt a Hármas Korona kihívás részeként. Mindig emlékezni fogok erre a győzelemre, amit ezzel a csapattal értünk el. De most eljött az ideje, hogy új kihívásokkal nézzek szembe, és számos érdekes lehetőség kínálkozik erre a TOYOTA GAZOO Racingen belül. A legjobbakat kívánom Brendonnak a következő idényre, és szeretném megköszönni minden csapattagnak a hatalmas erőfeszítést, amit a sikeres szereplésért tesznek a WEC-ben. Még egy fontos futam vár ránk, hiszen bár megszereztük a világbajnoki címet, a Le Mans-i diadal megismétlése méltó búcsú volna, és csodálatos zárása ennek a fantasztikus idénynek a amit TOYOTA GAZOO Racing család WEC csapatával töltöttünkt. Szeretném megragadni a lehetőséget arra, hogy megköszönjem az összes WEC és ACO tagnak ezt a nagyszerű élményt.” – köszön el a Toyota WEC csapatától Alonso.

Hogy mik lehetnek a Toyota és Alonso közös tervei? Nyilatkozatában a pilóta maga is céloz a Hármas Koronára, azaz az F1 Monaco Grand Prix, a Le Mans 24 órás futam és az Indy 500 megnyerésére, amelyet idáig egyetlen pilóta, Graham Hill teljesített. Fernando már kétszer megnyerte a Formula 1-es Monaco Grand Prix-t (2006-ban és 2007-ben) és egy alkalommal (2018-ban) a Le Mans-t is (és persze meg van az esély hogy idén itt is dupláz majd), 2017-ben pedig rajthoz állt első Indy 500 futamán is, ott azonban egyelőre elmaradt a diadal. Lehetséges volna, hogy az Indy 500 a következő cél amit a Toyotával tervez meghódítani? Könnyen meglehet. Nem szabad megfeledkezni egy másik opcióról sem: Alonso ugyanis még március végén tesztelte a Dakar-győztes Hiluxot is, és nagyon lelkesen fogalmazott.

 „Mindig is figyelemmel követtem a Dakart, és most a TOYOTA GAZOO Racing csapatnak köszönhetően lehetőségem nyílt eljönni Dél-Afrikába, hogy teszteljem a Dakar-győztes Hiluxot. Az elmúlt években sokféle versenysorozat sokféle gépét volt alkalmam kipróbálni, és ez a mostani olyan lehetőséget nem szívesen hagytam volna ki. Nagyon élveztem a dolgot; egészen másféle volt, mint ahogyan én vezetni szoktam, de mindenképpen lebilincselő élmény. Lassan, körről körre növeltük a sebességet. Nem könnyű átlátni a bukkanókat, és megtanulni, milyen sebességgel futhat nekik az ember, de idővel egyre magabiztosabb lettem. A Hilux remek autó; remek a tapadása és az egyensúlya, brutális a teljesítménye és lenyűgöző a fékereje. Hihetetlenül jó érzés volt vezetni ezt az autót!” – mondta akkor.

Lehet hogy az Indy 500 helyett a Dakar a következő cél? Vagy mindkettőbe belevág? Egyelőre biztosat nem tudni, de vélhetően hamarosan pontot tesz a találgatások végére a pilóta, aki jelenleg természetesen Le Mans-i címe megvédésére fókuszál.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, Akio Toyoda, Alonso, autósport, elköszön, Esapekka Lappi, F1, Fernando Alonso, FIA Hosszútávú Világbajnokság, Finn Rali, Forma-1, Gazoo Racing, GR Super Sport, hibrid Toyota, Hisatake Murata, IndyCar, Jari-Matti Latvala, José María López, Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima, Le Mans, Le Mans-i 24 órás, Lexus, LMP1, marad, Mike Conway, német rali, Ott Tänak, Sébastien Buemi, sport, Super GT, technikai sport, Tommi Mäkinen, Toyota, TOYOTA GAZOO Racing, TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team, Toyota GR Super Sport, Toyota LMP1, Toyota TS050 Hybrid, Toyota Yaris, Toyota Yaris WRC, TS050 HYBRID, WEC, WEC csapat, WRC, Yaris, Yaris WRC

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Íme a legmegbízhatóbb és a legmegbízhatatlanabb használt autók
Next Post: Célba vette Mexikót a Lexus

kapcsolódó

  • Jön a Lexus LY 650 luxusjacht Nyúz
  • Kimi Räikkönen és Antonio Giovinazzi az Alfa Romeo központjában járt Nyúz
  • Christoph Waltz, Oliver Zipse és a BMW iX együtt ünnepel Nyúz
  • “Játék a betűkkel” – ESC Nyúz
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt Nyúz
  • Hoppá! Felrobbant az egyik mutyibomba? Nyúz
2019. május
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« ápr   jún »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
  • Csavard fel a szőnyeget!
  • Pókember – A PÓKVERZUMON ÁT
  • Veszélyes vegyi anyagok az otthonunkban
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő!
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre 2023-05-23

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben 2023-05-28
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig 2023-05-28
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly 2023-05-28
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz 2023-05-28
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését 2023-05-28

RSS Gasztroll RSS

  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27
  • Mi lehet a titok az Avalonban? 2023-05-26
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY 2023-05-25
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő! 2023-05-24

RSS Mi az a blogger RSS

  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját 2023-05-28
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI” 2023-05-28
  • Csavard fel a szőnyeget! 2023-05-28
  • Pókember – A PÓKVERZUMON ÁT 2023-05-28
  • Veszélyes vegyi anyagok az otthonunkban 2023-05-28

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.