Autószerelőből a Forbes 30-as listájára
Nem tud róla, de valószínűleg Pál Zoltán Gábornak is köze van ahhoz, hogy azokból a webshopokból vásárol, ahonnan szokott. A 27 éves SEO szakértő és cége, az ALH Consulting Kft. már több mint 130 internetes áruház motorháztetője alatt dolgozott. Számos díjat is bezsebeltek és 2019-ben sikerült megháromszorozniuk az ügyfélkörüket, talán ennek is köze van ahhoz, hogy Zoltán néhány napja felkerült a Forbes „30 sikeres fiatal 30 alatt” magyar listájára.
A Forbes magazin idén is összeállította a 30 év alatti sikeres fiatalokat bemutató 30 fős listáját. A válogatásba olyanok kerülhettek be, akik fiatal koruk ellenére feljutottak a csúcsra és a teljesítményük miatt meg kell ismernie őket az országnak. Nem csak az üzleti életből, hanem a kultúra és a sport világából is válogattak.
A most megjelent “30 sikeres fiatal 30 alatt” című összeállítás egyik szereplője Pál Zoltán Gábor. Nevét még kevesen ismerik, munkáival azonban a legtöbb magyar már biztosan találkozott. A 27 éves SEO szakember cége, az ALH Consulting Kft. már több mint 130 internetes áruház motorháztetője alatt dolgozott, jelenleg is 100 aktív ügyfelük van, amik vezetik a Google találati listáit. Zoltán autószerelőből lett az ország egyik legjobb keresőoptimalizálással foglalkozó szakembere. Kiemelt területe a technikai SEO és a linkmarketing. Cége ügyfélkörét jellemzően kkv-k teszik ki, de többek között a Body Shopnak és a Játékszigetnek is dolgoznak, idénre százmillió feletti árbevételt becsülnek.
„Az egyik célom volt, hogy felkerüljek a Forbs 30-as listájára, így nagyon boldog vagyok, hogy teljesült. Nagyon jó, hogy ezáltal is többen ismerhetnek meg bennünket” – mondta Pál Zoltán Gábor, az ALH Consulting Kft. tulajdonosa.
A fiatal cégtulajdonos jelenleg közel húsz fős csapattal segíti a webáruházak SEO-ját, de ez nem volt mindig így, mert ez a piac nagyon dinamikusan változik, így mindig a felmerülő igényekhez igazodik a csapat mérete és összetétele.
„20 évesen nyitottam meg az első webáruházamat, ekkor kényszerből kezdtem keresőoptimalizálással foglalkozni, hiszen nem tudtam megfizetni egy szakembert sem. Azzal kellett fizetnem, amiből a legtöbb volt: a szabadidőmmel. Megtanultam az alapokat és magamon kezdtem el alkalmazni, tesztelni. Hamarosan olyan szintre fejlődtem, hogy sikeressé tettem az áruházamat, és ekkor el is adtam, majd újat nyitottam, amit szintén eladtam alig egy év után. Most full-time csak az ügynökségre koncentrálok, hogy később akár nemzetközi piacon terjeszkedhessünk” – tette hozzá Pál Zoltán Gábor.
A SEO szakértő úgy érzi, az üzlet- és termékfeljesztésben a legjobb. Az teszi az ország egyik legsikeresebb fiatal vállalkozójává, hogy az ügyfelei sikere számára a legfontosabb. Mindezt többször is díjra is tudta váltani: cége a BIX cégértékelő rendszerében 2017-ben és 2018-ban is a legmagasabban értékelt szolgáltató volt 50 és 100 milliós kategóriában az ügyfélelégedettség terén.
Zoltán cégének idén sikerült megháromszoroznia az ügyfélkörét, és még a jelenlegi szintet is meg szeretnék duplázni év végéig. Ha minden a tervek szerint halad, jövőre a nemzetközi piac felé fognak tekinteni.