Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Nem vicc, hogy luxus egyterűt mutat be a Lexus

Posted on 2019-04-112019-04-11 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Régóta rebesgetik érkezését, most pedig a Lexus kínai képviselete hivatalosan is bejelentette: buszlimuzinnal bővítik a márka kínálatát.

Hetekkel ezelőtt jelentek meg az első titokzatos, kedvcsináló illusztrációk arról az új modellről, amelyet a Sanghaji Autószalonon fog bemutatni a Lexus. A hűtőmaszk-részletet ábrázoló, sejtelmes fotóról csupán annyi derült ki, hogy valószínűleg nem sportmodellről van szó – ahhoz ugyanis túlságosan meredeken állt az orsó alakú rács alsó fele. A magas építésű Lexus érkezésének ígérete nyomán ismét felröppentek azok a pletykák, amelyekről még tavaly ősszel olvashattunk először: ezek szerint a Lexus egy luxuskivitelű buszlimuzinnal bővítené modellkínálatát azokon a piacokon, ahol erre valós kereslet mutatkozik, azaz az ázsiai térségben.

A híresztelés európai szemmel nézve meglehetősen hihetetlennek hangzott, most azonban hivatalos közleményben jelentette be a márka kínai képviselete, hogy tényleg erről van szó. Mi több, a modellt zászlóshajónak szánják, így az LS szedán, az LC kupé, az LX óriás-szabadidőjármű és az LY luxusjacht után érkezik az LM, az első igazi multifunkcionális Lexus modell.
Ismerősen csenghet a név: a cég még tavaly júniusban jegyeztette be az LM típusnevet. Akkor még úgy sejtettük, az LF-1 Limitless tanulmányautó szériaverzióját fogja takarni, ez a fejlemény azonban valójában logikusabb. A futurisztikus, kupészerű crossovert, amelyet minden bizonnyal elektromos hajtáslánccal vezet majd be a Lexus, ugyanis vélhetően minden eddigi típusa fölé pozícionálja majd a márka – akár az sem elképzelhetetlen, hogy egy új, minden eddiginél exkluzívabb márkanév alatt.

Az április 16-án debütáló LM a sanghaji közlemény szerint: „Szorosan összekapcsolódik a vezető és utasai szellemével. Kivételes minőségű kidolgozás, rendkívüli menetkomfort, valamint olyan, otthonos környezet várja az utasokat, amely nemcsak pihentető és ihletadó, de egyenesen meditációra csábít.”

A Lexus LM a várakozások szerint nem vadonatúj konstrukció lesz: műszaki alapját minden bizonnyal a Toyota Alphard, az ázsiai piac egyik legnépszerűbb buszlimuzinja adja. A 4,9 méter hosszú igazgatói egyterű már Toyotaként is a nyújtott limuzinok kényeztetését nyújtja, létezik belőle olyan verzió, amelynek második üléssorában önálló üléseket találunk motorosan állítható lábtámaszokkal, a klímaberendezés pedig külön szabályozható nemcsak a vezető és az utas oldalán, de a második üléssoron is.

Ami a motorválasztékot illeti, az Alphard 3.5 literes, 275 lóerős V6-os benzinmotorja mellett egy modern hibrid hajtásláncra is számíthatunk – erre utal legalábbis a tény, hogy a Lexus tavaly az LM350 mellett az LM300h típusnevet is levédette. Ez utóbbi minden bizonnyal ugyanarra a 215 lóerős, 2.5 literes benzin-elektromos egységre utal, amely az új generációs Lexus ES szedánban is megtalálható. Ennek ellenére nem valószínű, hogy az LM globális modellé válna, a Lexus buszlimuzinja várhatóan megmarad ázsiai ínyencségnek, ahol luxusszállodák, óriásvállalatok VIP utasszállítójaként nyűgözheti le az ügyfeleket.

Fotók: Toyota, kolesa.ru, motor1.com

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:egyterű, Lexus

Bejegyzés navigáció

Previous Post: George Clooney filmet forgat John DeLorean világhírű autógyártóról
Next Post: Van képünk hozzá (19.04.11.) – Skoda Scala

kapcsolódó

  • Négycsillagos légikikötő lett a budapesti repülőtér Nyúz
  • Hatodik alkalommal nyűgözték le a közönséget a klasszikus járműkülönlegességek a Balaton parton Nyúz
  • Változások a közösségi közlekedésben a vidéki településeken is Nyúz
  • A 3D-s üléshuzat bla-bla-bla Nyúz
  • Hamilton nyerte az időmérőt, de Bottas indulhat az élről Nyúz
  • Elektromos off-road verseny? Igen! Nyúz
2019. április
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
« márc   máj »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A MINI oxfordi gyára is elektromos üzemmódba kapcsol
  • Ideális fényviszonyok különféle vezetési helyzetekben
  • Így dolgozik a BKK „különleges ügyosztálya”
  • Közlekedésbiztonsági családi napon dől el, ki Magyarország legjobb kamionsofőrje
  • A Bentley Mulliner háromkerekűje az Ultimate Kindergarten Flex
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • A QNAP bemutatja az ARM-alapú AI NAS-t
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.