Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Egyre erősebb kocsikat vesznek a németek és a svájciak

Posted on 2019-03-012019-03-02 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Miközben dúl a vita, hogy a német autópályákon korlátozzák-e a sebességhatárt, a németek évről-évre erősebb autókat vásárolnak. 

Továbbra sem várható általános sebességkorlátozás a németországi autópályákon a szövetségi kormány szóvivőjének nyilatkozata szerint. Steffen Seibert kijelentette, hogy a kormány nem tervezi általános, valamennyi autópályára kiterjedő sebességkorlátozás bevezetését. Mint mondta, természetesen a közlekedésben is csökkenteni kell az éghajlatváltozást erősítő gázok kibocsátását, de léteznek erre „intelligensebb” megoldások, mint a sebességkorlátozás – írta az MTI. Tudományos kutatások kimutatták, hogy a sebességkorlátozás az autópályákon „igen kevéssé” járul hozzá az éghajlatvédelmi célok eléréséhez – idézte a távirati iroda Stephan Gabriel Haufét, a környezetvédelmi minisztérium szóvivőjét.

Közben a német kormány felkérésére a független szakértői testület, a Nationale Plattform Zukunft der Mobilität (NPM) nemcsak 130 kilométerben maximálná az autópályákon a maximális sebességet, hanem sajtójelentések szerint javasolni fogja az elektromos meghajtású járművek beszerzésének további ösztönzését, és a dízel üzemanyag árára rakódó adó emelését. Pedig a JATO Dynamics adatai szerint az elmúlt évben így is 2001 óta a legkevesebb dízelmotoros személyautót helyezték forgalomba az EU-ban, bár Írországban, Portugáliában és Olaszországban még mindig több mint 50 százalékos részesedéssel uralják a piacot.

dizelatok_regisztracioja.jpg

A sebességkorlátozás azonban nem tűnik hasznos megoldásnak, ha a törvényalkotók ezzel kisebb teljesítményű gépkocsik vásárlására kívánják szoktatni a fogyasztókat. Nézzük csak a számokat.

Tavaly Németországban 1,2 százalékkal, vagyis 1,8 lőerővel 153 lőerőre emelkedett a forgalomba helyezett új személykocsik átlagos teljesítménye. A dízelmotoros modellek 168, míg a benzinesek 146 lóerősek voltak. Ezzel szemben – állapította meg a duisburgi egyetem autóipari kutatóintézete, a CAR-Institut – Svájcban tavaly már 170 lóerő volt az új autók átlagos teljesítménye, pedig ott aztán igen komolyan veszik a sebességkorlátozást.

dasblog.hu

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:#facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, CAR-Institut, erő, erőgép, erős

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Viszlát, saját autó, ideje másét használnom!
Next Post: Van képünk hozzá (19.03.01.) – Mercedes-Benz G Class Tuning Topcar

kapcsolódó

  • A vasúton utazási kedvezményre jogosító okmányok felhasználásának meghosszabbítása Nyúz
  • „A Kínai kihívás” Nyúz
  • Júliustól 1500-ért buszozhatsz a reptérre a 100E-vel Nyúz
  • Európa egyik legjobb létesítményi tűzoltóságát hozza létre a Budapest Airport Nyúz
  • Nézők előtt rendezne futamot a Hungaroring Nyúz
  • Franz Tost 10 millió dollárban maximálná a pilótafizetéseket a Forma-1-ben Nyúz
2019. március
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« febr   ápr »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Újra a TOP10-ben Kovács Bálint az IDM második versenyhétvégéjén
  • Ez már a XXI. század – A Hősök tere környékén is korszerűbbé vált az utastájékoztatás
  • A Continental veszprémi telephelye az idén elérte az egymilliárd legyártott szenzort
  • A Toyota a karbonsemlegességet és a motorsport örökséget állítja középpontba a Le Mans-i centenáriumon
  • Baleset miatt lezárták az M7-est a Balaton felé Martonvásárnál
  • 2022-es rekordárbevétel, beruházások, online fejlesztések a Praktikernél
  • Saját rendezésű videóval jelentkezett az idén 15 éves Paddy and the Rats
  • Az SZFE a Magyar Mozgókép Fesztiválon
  • Sorsdöntő változások a vállalkozói szegmensben
  • Orbánék már szervezik, mit, hogyan, mikor lophatnak el az uniós elnökség alatt
  • Dróntaxikat teszteltek Izraelben
  • Irodát nyitott Budapesten az Amazon Web Services – tesztelhetnek az ügyfelek
  • Versenykörülmények között teszteli folyékony hidrogén hajtású technológiáját a Toyota
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés
  • Már több mint 21 ezer regisztrált felhasználó töltötte ki a teszteket
  • Idén a nyári emlékek ihletik a Debrecziner Gourmet Fesztivál fogásait
  • Szigorúan ellenőrzi a magyar hatóság az ukrán gabonát
  • Katasztrófahelyzetben ingyen ételt és italt kínáló automatákat telepítettek
  • Átadták a Szentkirályi Magyarország Kft. új PET-palackozó gyártósorát
  • Megújuló forrásból származó magyar fából készül a Westend új ételudvara a Hello Wood tervei alapján
  • Anita és Sanyi a Hypermotion RUNKIE 16” (“klasszikus”) rollerrel támad
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.