Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A Citroen kényelem új megfogalmazása

Posted on 2019-02-192019-02-19 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A világon mindenhol változnak a vezetési feltételek. Mivel egyre több autó közlekedik az utakon, egyre akadozóbb a forgalom, és gyakoriak a vezetők idegessége miatti balesetek. Az új fedélzeti technológiák számának növekedésével azonban, a vezetőnek egyszerre több mindennel kell foglalkoznia vezetést közben. Az önvezető autók érkezésével – amelyek már itt kopogtatnak az ajtónkon – a kényelem még fontosabb, mint valaha.

A Citroën mindig is arra törekedett, hogy az általa gyártott autók mind a vezető, mind az utasok számára kényelmesek legyenek. Az autógyártó századik évfordulóján, még mindig ugyanaz a filozófia a Citroën modellek fejlesztésének fő mozgatórugója. Az utasokat rendkívül barátságos légkör fogadja, amikor kinyitják az autó ajtaját, és azt szeretnék, ha utazás közben biztosított lenne számukra a digitális technológiákhoz való hozzáférés. Ezeknek a technológiáknak nemcsak megbízhatónak és hatékonynak kell lenniük, de az is nagyon fontos, hogy könnyen kezelhetőek és biztonságosak legyenek. Az innovációknak optimalizálniuk kell az autó kényelmét, ugyanakkor meg kell őrizniük azt az élményt, amelyet sok autós tapasztal meg gépkocsija vezetése közben.

Az új technológiák, a modern gyártástechnikák és az innovatív formatervek mindegyike meghatározó szerepet játszott a kényelem fejlesztésében, amelynek a Citroën a hírnevét köszönheti. Manapság a „kényelem” nem csak a vezető és az utasok számára nyújtott fizikai kényelem fogalmára utal. Az önvezető járművek fejlesztésével a kényelem új jelentőséggel fog bírni azok számára, akik csak azért ülnek autóba, hogy eljussanak A pontból B pontba. A Citroën a kényelem globális megközelítésénél elkötelezetten törekszik arra, hogy nagyobb nyugalmat teremtsen azon vezetők számára, akiknek továbbra is fontos a vezetés által nyújtott élmény. Ennek érdekében igyekszik minden típusú úton optimalizálni a vezetési élményt.

A XXI. század előrehaladtával a Citroën Advanced Comfort® program ezt a két vevőtípust célozza meg, ügyleve arra, hogy a kényelem az elkövetkező évtizedekben is kulcsfontosságú láncszem maradjon a márka DNS-ében.

A CITROËN KÉNYELEM TÖRTÉNETÉT FÉMJELZŐ ÚJÍTÁSOK

  • Az útegyenetlenségek megszűrése: a Citroën igazi úttörő volt a Traction Avant modellen bevezetett hidropneumatikus felfüggesztéssel, majd a hidraulika és az elektronika legjavát ötvöző hidraktív felfüggesztéssel.
    A progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztés® bevezetése az új C4 Cactus és az új C5 Aircross SUV modelleken alapozta meg a Citroën azon törekvését, hogy egy repülő szőnyeghez hasonló megoldást találjon az útegyenetlenségek lehető legjobb megszűrésére.
  • Az út beláthatósága: a DS-hez kínált, első elfordítható fényszórókkal, melyek még a kanyarokat is jól bevilágították,
    a Citroën az út beláthatóságának új, biztonságosabb és nyugodtabb módját kínálta a vezetőknek.
  • Világosság: a Citroën mindig is tudta, hogyan kell elárasztani az autók utasterét fénnyel, akár a 2CV vászontetőjén, vagy a közelmúltban a C4 Picasso panoráma-szélvédőjén keresztül, mintegy fénygömbbe helyezve az utasokat.
  • Az információk olvashatósága: a Citroën mindig is úttörő szerepet játszott a vezetési információk megjelenítésében:
    a legfontosabb információknak a lehető legtermészetesebb módon kell megjelenniük a vezető számára, hogy a vezetésre tudjon koncentrálni. A CX-en bevezetett görgős sebességmérő, a C6-os head-up display rendszere, amely először került alkalmazásra egy általános autógyártó modelljén, vagy a C4 Picasso széles digitális kijelzője 2013-ban, mind olyan újítások, melyek a Citroën történetét fémjelezték.
  • Ergonómia és könnyű használat: a vezető vezetés közben tett mozdulatainak megkönnyítése érdekében a Citroën ugyancsak újat tudott hozni: a kormány körül elhelyezett praktikus vezérlőgombokkal, a Visa és a GSA modelleken bevezetett többfunkciós bajuszkapcsolókkal, melyek közvetlenül elérhetőek az ujjhegyekkel.
  • Ötletesen kialakított, praktikus rakodóhelyek: mivel a kényelem azzal is mérhető, hogy milyen lehetőségek vannak a mindennapi használati tárgyak elhelyezésére és tárolására, a Berlingón kínált Modutop tárolórendszerrel, vagy a C4 Cactuson bevezetett Top Box kesztyűtartóval a Citroën előfutár volt az innovatív és jól hozzáférhető rakodóhelyek biztosítása terén.

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, André Citroen, autó, autógyár, autómárka, Citroen, DS, eseménysorozat, folgen, follow me, jubileum, márka, mașină, nasledovať, odată ce am văzut o mașină, rendezvénysorozat, ünnep, urmări, vehicul, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csillagjós (19.02.19.)
Next Post: “Köztudottan problémaforrás az összes Nissan”?

kapcsolódó

  • A Gran Turismo Sport játékosokra még élethűbb élmények várnak Nyúz
  • Az első magyar kocsi replikáját készítették el Keszthelyen Nyúz
  • “A rendőrség a forgalmat segíti húsvétkor” Nyúz
  • Vigyázz! Őzek az utakon Nyúz
  • A BMW Group Magyarország és a Magyar Állami Operaház első közös imázsfotózása Nyúz
  • A reptéri forgalom tavaly év végére elérte a 2019-es rekordév 75 százalékát Nyúz
2019. február
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 
« jan   márc »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Kifutottak első útjukra a Bahart új hajói
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • A QNAP bemutatja az ARM-alapú AI NAS-t
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.