Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Ezúttal Yoshikazu Saeki mesél a vadonatúj RAV4-ről

Posted on 2019-02-072019-02-06 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Az elmúlt hetekben számos anyagot közölt az Egyszer már láttam autót blog a megújult Toyota Rav4-ről.
Meséljen a a főmérnök.

Yoshikazu Saeki 1987 óta dolgozik a Toyotánál, és kulcsfontosságú szerepet játszott a Toyota Avalon és Camry modellek, valamint a Lexus márka fejlesztésében. A közelmúltban részt vett a Toyota globális terjeszkedési programjában, ahol tapasztalatával segítette az új technológiák, platformok és modellek fejlesztését. Most elárulja, az új RAV4 projekt főmérnökeként milyen várakozásokat támasztott az autóval szemben.

„A RAV4 25 évvel ezelőtti bevezetése óta erőteljes piaci jelenlétnek örvend. Világszerte hűséges követőkre tett szert, miközben folyamatosan fejlődve alkalmazkodott a változó ügyféligényekhez. Az új RAV4 tervezésekor arra törekedtünk, hogy egy olyan terméket hozzunk létre, amely új generációs ügyfeleink számára lehet vonzó. Először azt vizsgáltuk meg, hogyan tudnánk újraalkotni a RAV4 termékértékét. Megnéztük, miért is hozzuk létre a modellt, és átgondoltuk, hogyan teremthetnénk egy olyan szabadidőjárművet, amely kiállja az idők próbáját, és újabb 25 éven át sikeresen a piacon maradhat. Egy ilyen szigorúan szegmentált, egyre zsúfoltabb piacon nem egyszerű feladat új koncepciót teremteni. A meglepetés erejével kellett megszólítanunk ügyfeleinket, egy kivételes kiállású, ihletadó járművel eléjük állni, és rá kellett világítanunk a termék előnyeire. Ezekre az alapokra építettük fel az ötödik generációs RAV4-et.Az első generációs modell óta két általános, átfogó nézet uralkodik a RAV4-gyel kapcsolatban: az egyik a ‘minden úttípusra megfelelő menetdinamika’, a másik a ‘minden helyzethez alkalmazkodó, felhasználóbarát belső tér.’ Rám hárult a feladat, hogy ezeket a szemléleteket továbbfejlesszem.

Az új RAV4-nek is erőteljes kiállásúnak, minden úton megbízhatóan robusztusnak kellett lennie, ugyanakkor stresszmentes utazási élményt kellett nyújtania vezetőjének és utasainak egyaránt.

A tervezési folyamat kezdetén átgondoltuk, hogyan tudnánk a legjobban továbbfejleszteni az eredeti koncepciót. Így jutottunk el a ‘Kaland és Kifinomultság’ új koncepciójához. A ‘Kaland’ egy egyszerű, mégis erőteljes üzenetet közvetít: az autóval bárhová eljuthatunk. Ez a ’szívdobogtató izgalom’, japánul waku-doki megvalósulása. A ‘Kifinomultság’ a városi környezetbe illő, kifinomult kialakításra és formatervre utal. Ezeknek az egymásnak ellentmondó elemeknek a kombinációja különleges értékekkel ruházza fel az új RAV4-et. Emellett a modell széles kiállása, nagyméretű abroncsai és emelt hasmagassága olyan erőteljes arculatot teremtenek, amelyet még inkább kihangsúlyoz a sokszögletű formanyelv, illetve a jármű többcélú képességei. Elég rápillantani az új RAV4-re, és az embert máris elfogja a vágy, hogy útnak induljon vele. Ami a jármű teljesítményét, vezethetőségét és stabilitását illeti, a ’Magabiztos és természetes’ célkoncepciót határoztuk meg, amely a vezető érzékszerveit és észleléseit helyezi mindennek a középpontjába. A csapat komoly erőfeszítéseket tett a vezetési élmény tökéletesítése érdekében: kiemelt figyelmet szenteltek az abroncsok és az útfelület közötti kapcsolatnak, a stabil, természetes ívmeneti jellemzőknek, valamint a zökkenőmentes, visszajelzésekben gazdag vezethetőségnek.

Tökéletesítettük a RAV4 teljesítményét, így az autó az úttól és körülményektől függetlenül minden elvárásnak megfelel. Miközben egy tradicionális szabadidőjármű kényelmetlen, visszajelzésekben szegény vezethetőséget mutat terepen, a RAV4 a szedánokhoz mérhető komfortot és élvezetes vezethetőséget kínál.”

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:RAV4, Yoshikazu Saeki

Bejegyzés navigáció

Previous Post: “Nem várt gyorsulás miatt” hívják vissza a Barbie Dream Campereket (Fotókkal, videóval)
Next Post: Van képünk hozzá (19.02.07.) – Rolls-Royce the Silver Ghost Collection

kapcsolódó

  • Ahol az örökség és innováció találkozik Nyúz
  • Nyugi, nyugi! Nyúz
  • Szinte még a festék sem száradt meg rajta, de máris tuningolják Nyúz
  • Mit jelentett számokban 2022? Nyúz
  • Gazdára talált Európában a félmilliomodik Lexus SUV Nyúz
  • Előretekintő gazdaságossági asszisztens (PEA) és üzemi stratégia (PBS) Nyúz
2019. február
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 
« jan   márc »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Stratégiai együttműködés a Duna Autó, a CATL és a Xiaomi között
  • A digitális járműkulcs már elérhető az iPhone és az Apple Watch számára
  • A tervezettnél is gyorsabban növekedhet az AutoWallis Csoport
  • A Mercedes-Benz úttörőként vezeti be a „Digital First” gyártást a következő generációs MMA platformhoz
  • Baleset miatt teljes útzár van a 81-es főúton
  • A Casio kiadja a League of Legends G-SHOCK karórákat
  • Az SKS 707X konyhai mérleg akár okostelefonnal is párosítható
  • Készülj fel a LEGO® Super Mario™ Piranha Plant kirakására
  • Bemutatták a november 30-tól az ország összes mozijában látható Semmelweis film plakátját!
  • Az Alexandre Trauner Art/Film Fesztiválon láthatja először hazai közönség az Elfogy a levegőt
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.