Nagyot ütött a Super Bowl szünetében a Toyota

Idén a Toyota két reklámmal jelentkezett az amerikaifutball-bajnokság (NFL) múlt vasárnap megrendezett döntője, a Super Bowl szünetében. A Super Bowl minden év egyik leginkább várt eseménye az amerikai sport- és reklámrajongók számára egyaránt, és az azt követő egy-két hétre bőven szolgáltat témát a sportoldalak és a reklámszakma elemzőinek. A Toyota idén egyrészt megemlékezett a vadonatúj RAV4 bemutatásáról egy érzelmes kisfilmmel Antoinette “Toni” Harris fiatal női amerikaifocista főszereplésével, másrészt a 17 év után visszatérő sportautólegenda Suprának is dedikált egy egészen egyedi rövidfilmet. Az elemzők már most mind a kettőt dicsérik – hogy kinek melyik tetszik jobban, nézze meg a filmeket és döntse el maga.

A hétfői nap az Egyesült Államokban kétségkívül a legtöbb munkahelyen a vasárnapi nagy meccs, a Super Bowl, valamint az annak szünetében lejátszott reklámok kibeszélésével telt. A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a társadalmi felelősségvállalás számos területén is aktív Toyota ezúttal is kitett magáért, a tavalyi rekordszámba menő három reklám után idén két filmmel készült. A világ legnészerűbb SUV-ja, a Toyota RAV4 legújabb generációjának környezetbarát öntöltő hibrid elektromos változatát Antoinette “Toni” Harris amerikaifocista történetén keresztül bemutató érzelmes filmet már néhány nappal a döntő előtt megosztotta a vállalat, ez az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=H-LRLub6m5A

A 17 év után visszatérő sportautó legenda, az érkezéséről szóló első bejelentés óta a teljesítményautók szerelmeseit lázban tartó Toyota Supra főszereplésével készült filmet azonban csak a döntő szünetében láthatta a közönség. A ’Wizard’ azaz Varázsló címmel bemutatott reklámfilm alapkoncepciója egészen egyedi: a Toyota Supra egy életnagyságú flippergép szereplője, ami lehetővé teszi a Toyota számára a modell nem mindennapi képességeinek egész különleges látványvilággal egybekötött bemutatását. A Toyota ráadásul a fénykorát a hatvanas években élő, és a Beatles valamint a Rolling Stones mellett a brit rockzene ’Szentháromságának’ egyik tagjaként emlegetett The Who zenekar Amerikában ikonikusnak számító „Pinball Wizard” (Flipper varázsló) című számát választotta a reklámfilm betétdalának.  Érdekesség, hogy a dal idősebb, mint maga a Toyota legendás sportautója: míg előbbit 1969-ben adta ki a zenekar, addig a Supra 1978-ban debütált, és közel negyed évszázadon és négy modellgeneráción át, 2002-ig számított a sportautók egyik királyának. A modell visszatéréséről tavaly érkezett az első hivatalos hír, pályaváltozatát már a 2018-as Genfi Autószalonon megmutatták, ám az utcai változatot csak most januárban, a 2019-es Detroiti Autószalon láthatta a nagyközönség.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!