Érkezik az új ST is (Videókkal, képgalériával)

A vadonatúj Focus ST sportos technológiái az egyenesekben és a kanyarokban egyaránt ‘hátbavágó’ teljesítményt kínálnak

Húsz százalékkal erősebb. Tizenkét százalékkal gyorsabb. A vadonatúj Ford Focus 2.3 EcoBoost 5,7 másodperc alatt gyorsít álló rajttal 100 km/órás sebességre, vagyis 0,8 másodperccel hamarabb, mint az előző modellgeneráció.

Az elődjéhez képest 30 lóerővel izmosabb, immár 280 lóerős 2,3 literes EcoBoost benzinmotorral hajtott autó menet közben jobban gyorsul, mint az előző generációs Focus RS.

A kettős befecskendezésű turbótöltésnek köszönhetően az új Focus ST vezetője a szegmens legmagasabb, 420 Nm-es forgatónyomatékára – és ezzel együtt vehemens gázreakciókra – számíthat, és hogy mindez azonnal rendelkezésre álljon, arról egy innovatív turbólyuk-kiküszöbölő rendszer gondoskodik. Az állórajt-teljesítményt látványosan javítja a padlógázos fokozatváltás lehetősége és a Rajtautomatika.

“A vadonatúj Focus ST nemcsak attól izgalmas, hogy lenyűgöző teljesítményt nyújt az egyenesekben, hanem attól is, hogy a negyedmérföldes gyorsulásban már méltó vetélytársa a legendás Focus RS-nek; mindez jól példázza, mennyit fejlődött a Ford Performance szakembereinek tudása az elmúlt négy évben,” vélekedett Leo Roeks, a Ford Performance európai igazgatója. “A Ford GT szupersportkocsi, az F-150 Raptor pickup, a Ford Mustang és a Fiesta ST egyaránt inspirációként szolgált az új Focus ST megalkotásához. Ha az ember lepadlózza a gázpedált, a gyorsulási erő szinte hátba vágja.”

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!